Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Fomichenko I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Fomichenko I. 
The influence of financial decentralization on the restoration of the economy of Donbas [Електронний ресурс] / I. Fomichenko, S. Barkova // Економічний вісник Донбасу. - 2018. - № 4. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_4_4
Розглянуто специфіку регіонального розвитку Донбасу з позицій впровадження децентралізаційних процесів в умовах збройного конфлікту і високого ступеня політичної та соціально-економічної невизначеності. Встановлено особливості формування місцевих бюджетів Донецької області. Запропоновано удосконалення політики міжбюджетних трансфертів забезпеченості східного регіону, що передбачає розробку стратегічних документів соціально-економічного розвитку кожною об'єднаною територіальною громадою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.63 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Fomichenko I. 
Internet Marketing as a Tool for the Development of Industrial Enterprises in Modern Economic Conditions [Електронний ресурс] / I. Fomichenko, S. Barkova // Економічний вісник Донбасу. - 2019. - № 4. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2019_4_19
Висвітлено значення та основну роль Інтернет-маркетингу у діяльності промислового підприємства. Визначено основні переваги, складові та сегменти Інтернет-маркетингу. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії Інтернет-маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії Інтернет-маркетингу, які мають бути враховані підприємствами при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення Інтернет-технологій у бізнес-середовище. Доведено, що при впровадженні індивідуальних заходів Інтернет-маркетингу спостерігається економія на маркетингових витратах підприємства. Запропоновано складові та інструменти Інтернетмаркетингу промислових підприємств України, які мають бути задіяні у стратегії Інтернет-маркетингу промислових підприємств та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, вебсайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг.Висвітлено значення та основну роль Інтернет-маркетингу у діяльності промислового підприємства. Визначено основні переваги, складові та сегменти Інтернет-маркетингу. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії Інтернет-маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії Інтернет-маркетингу, які мають бути враховані підприємствами при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення Інтернет-технологій у бізнес-середовище. Доведено, що при впровадженні індивідуальних заходів Інтернет-маркетингу спостерігається економія на маркетингових витратах підприємства. Запропоновано складові та інструменти Інтернетмаркетингу промислових підприємств України, які мають бути задіяні у стратегії Інтернет-маркетингу промислових підприємств та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, вебсайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг.Визначено необхідність застосування маркетингових Інтернет-технологій просування товарів і послуг на сучасному вітчизняному підприємстві. На основі проведеного аналізу обгрунтовано необхідність удосконалення маркетингової збутової та комунікаційної політики вітчизняних підприємств із використанням Інтернету. Визначено основні маркетингові процеси, які реалізуються за допомогою технологій Інтернет-маркетингу, до яких належать маркетингові дослідження в Інтернеті, маркетингові комунікації в Інтернеті та просування і збут продукції через Інтернет. Досліджено основні види Інтернет-маркетингу на сучасному підприємстві. Визначено актуальні тенденції маркетингових Інтернет-комунікацій. Обгрунтовано переваги застосування Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств, які впливають також на ефективність (або розширення можливостей) не тільки у маркетинговій діяльності, але й в інших сферах діяльності підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 649.29 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Fomichenko I. 
Internet Marketing as a Modern Enterprise Communication Tool [Електронний ресурс] / I. Fomichenko, S. Barkova, A. Dykan, K. Kosik, K. Kozlova // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 4. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2020_4_14
Висвітлено значення та основну роль Інтернет-маркетингу у діяльності промислового підприємства. Визначено основні переваги, складові та сегменти Інтернет-маркетингу. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії Інтернет-маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії Інтернет-маркетингу, які мають бути враховані підприємствами при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення Інтернет-технологій у бізнес-середовище. Доведено, що при впровадженні індивідуальних заходів Інтернет-маркетингу спостерігається економія на маркетингових витратах підприємства. Запропоновано складові та інструменти Інтернетмаркетингу промислових підприємств України, які мають бути задіяні у стратегії Інтернет-маркетингу промислових підприємств та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, вебсайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг.Висвітлено значення та основну роль Інтернет-маркетингу у діяльності промислового підприємства. Визначено основні переваги, складові та сегменти Інтернет-маркетингу. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії Інтернет-маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії Інтернет-маркетингу, які мають бути враховані підприємствами при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення Інтернет-технологій у бізнес-середовище. Доведено, що при впровадженні індивідуальних заходів Інтернет-маркетингу спостерігається економія на маркетингових витратах підприємства. Запропоновано складові та інструменти Інтернетмаркетингу промислових підприємств України, які мають бути задіяні у стратегії Інтернет-маркетингу промислових підприємств та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, вебсайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг.Визначено необхідність застосування маркетингових Інтернет-технологій просування товарів і послуг на сучасному вітчизняному підприємстві. На основі проведеного аналізу обгрунтовано необхідність удосконалення маркетингової збутової та комунікаційної політики вітчизняних підприємств із використанням Інтернету. Визначено основні маркетингові процеси, які реалізуються за допомогою технологій Інтернет-маркетингу, до яких належать маркетингові дослідження в Інтернеті, маркетингові комунікації в Інтернеті та просування і збут продукції через Інтернет. Досліджено основні види Інтернет-маркетингу на сучасному підприємстві. Визначено актуальні тенденції маркетингових Інтернет-комунікацій. Обгрунтовано переваги застосування Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств, які впливають також на ефективність (або розширення можливостей) не тільки у маркетинговій діяльності, але й в інших сферах діяльності підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.601 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Fomichenko I. 
Investment cooperation and production cooperation of Ukraine and the EU [Електронний ресурс] / I. Fomichenko, Ye. Myronenko, V. Shashko, Ye. Bolotina, I. Stashkevych // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 1. - С. 390-397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_1_43
Мета роботи - дослідження інвестиційного співробітництва та виробничої кооперації України з країнами Європейського Союзу (ЄС) у контексті світових інтеграційних процесів. У процесі дослідження використано такі загальнонаукові та прикладні методи дослідження: аналізу та синтезу, дедукції та індукції - у процесі вибору факторів зовнішнього середовища, які впливають на інвестиційну активність машинобудівних підприємств (МБП); систематизації та узагальнення - у процесі проведення експортно-імпортних операцій України з країнами ЄС; монографічні методи - для поглибленого дослідження поставлених завдань; абстрактно-логічні методи - для теоретичного узагальнення результатів дослідження та формулювання висновків і пропозицій. Запропоновано підхід щодо аналізу інвестиційної співпраці та виробничої кооперації України і ЄС у контексті світових інтеграційних процесів на основі використання PEST-аналізу зовнішніх факторів, що впливають на діяльність МБП, і SWOT-аналізу конкурентних переваг підприємств машинобудівної галузі України, що надає можливість визначити сильні та слабкі сторони внутрішнього середовища відносно можливостей і загроз зовнішнього середовища та запропонувати потенціальні напрями розвитку їхньої зовнішньоекономічної діяльності в умовах європейської інтеграції. Практична значимість полягає в розробленні пропозицій щодо мінімізації негативного впливу зовнішніх факторів функціонування підприємств, серед яких проведення переорієнтації на виробництво високотехнологічної та інноваційної продукції, змін у податковій політиці, державному управлінні, а також прискорення процесів модернізації основних фондів, стимулювання інноваційну діяльність і сприяння виробництву високотехнологічної продукції, що призведе до зростання рівня конкурентоспроможності МБП як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Оригінальність полягає в обгрунтуванні структурних елементів підходу до аналізу інвестиційної співпраці та виробничої кооперації України і ЄС у контексті світових інтеграційних процесів, які визначають напрями мінімізації негативного впливу факторів на конкурентоспроможність МБП, що надає змогу визначити резерви її підвищення та розвитку та, як наслідок, здатність до забезпечення переозброєння багатьох високотехнологічних наукоємних галузей економіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.429 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Fomichenko I. 
Peculiarities of Innovative Risk Management at Industrial Enterprises of Ukraine [Електронний ресурс] / I. Fomichenko, V. Bashtovyi, S. Barkova, O. Pakhomova // Економічний вісник Донбасу. - 2021. - № 4. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2021_4_15
Досліджено управління інноваційними ризиками на підприємстві, що обумовлює необхідність вивчення і узагальнення інноваційного досвіду України та інших країн. Обгрунтовано та висвітлено питання, що пов'язані з поліпшенням процесу управління інноваційними ризиками на підприємстві. Досліджено процес управління інноваційними ризиками на вітчизняних підприємствах. Виявлено існуючі проблеми, що виникають під час здійснення цього процесу, та визначено основні шляхи їх розв'язання. Виділено важливі правила, яких необхідно дотримуватися з метою підвищення ефективності управління інноваційними ризиками на вітчизняних підприємствах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.251 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського